Nositelj predmeta: dr. sc. Dean Slavić, doc.
Godina studija: 4. ( 1. godina diplomskoga studija)
Naziv predmeta: Teorija nastave književnosti I.Bodovna vrijednost (ECTS): 3
Način izvođenja nastave: Predavanja i seminari 1+1
Studijski program: diplomski (jednopredmentni i dvopredmetni)
Status predmeta: Obvezni za jednopredmetni i dvopredmetni program
Ciljevi predmeta
Upoznati studente s teorijom i praksom školske nastave i ukupne školske recepcije hrvatske i svjetske književnosti; osposobiti studente za izvedbu nastave u osnovnim i srednjim školama. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet
Kolegij mogu upisati studenti koji imaju pravo upisa na diplomski studij.
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi
Osposobiti studente za interpretaciju književnih djela hrvatske i svjetske književnosti sa stajališta primjerenosti učenicima osnovne i srednje škole.
Procjena književnih djela starije i novije hrvatske i svjetske književnosti sa stajališta primjenjivosti u nastavi osnovnih i srednjih škola.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta
Osposobiti studente za sljedeće postupke:
Studenti tijekom seminara moraju, uz ostalo, dokazati da vladaju suvremenim hrvatskim standardom.
Obveze studenata
Praćenje rada studenata: pohađanje nastave: 0,5; pismeni ispit: 2; usmeni ispit: 0,5
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu
Znanje se provjerava tijekom seminara, tako da studenti moraju pokazati da su svladali teorijske upute s predavanja te da ih umiju primijeniti u praktičnom radu. Studenti pišu primjer nastavne pripreme.
Pisani ispit sastoji se od 15 upita, na koje studenti 45 minuta odgovaraju kratkim rečenicama.
Tijekom usmenoga ispita studenti dokazuju da su svladali i dijelove gradiva na koje nisu točno odgovorili u pisanom dijelu ispita; moraju dokazati da poznaju gradivo u cijelosti.
Županović, Lovro: Hrvatski pisci između riječi i tona, Matica hrvatska, Zagreb 2001.
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija
Studenti anketom ocjenjuju razumljivost, korisnost i zanimljivost tumačenih podataka.
Studenti se prate tijekom seminara, na kojima pokazuju da su usvojlli gradivo prethodnoga predavanja te da ga znaju praktično primijeniti.
Studenti se prate tijekom kolegija u desetom semestru kad praktično izvode nastavu s učenicima.